Silent Hill Origins

Przygotujcie się na powrót do miasteczka, gdzie horror to coś codziennego. Zmory i potwory chodzą po ulicach. Ściany, podłogi i sufity wewnątrz budynków pokryte są krwią, brudem i łzami, a my w środku tego koszmaru z nadzieją i tosterem w rękach.

Zanim dojdę do tostera, podam kilka informacji wstępnych. Wcielimy się w rolę Travisa Grady, kierowcę ciężarówki, który zatrzymuję się by zatankować w nieodpowiednim miasteczku. Kiedy zauważa, że coś jest nie tak, zostaje wciągnięty do koszmar, który związany jest z jego skromną osoba. Musi dowiedzieć się prawdy o sobie i o cichym wzgórzu.

Akcja gry dzieje się przed wydarzeniami przedstawionymi w pierwszej części na PSX. Tak więc lokacje będą znane osobom, które grały w poprzednie części. Odwiedzimy szpital, szkołę i wiele innych miejsc, które przybliżą nas do prawdy o naszym bohaterze. Znajomy klimat, ogarniająca nas ciemność i niewiedza potęgują strach, aż boimy się otworzyć następne drzwi. Światło z naszej latarki daje ograniczoną widoczność, oświetlając zakrwawione ściany, brudne drzwi i resztki medycznego sprzętu. Straszne pomieszczenia szpitalne kryją w sobie tajemnice,a na każdym kroku czeka na strach.

Czas na toster i związane z nim ciekawostki. Chodzi mi tu o broń, której będzie bez liku. Będziemy eksterminować zdeformowane pielęgniarki, młotkiem, skalpelem, a nawet stojakiem na kurki. Nie mówiąc już o telewizorach, butelkach i tosterze, który jest bronią jednorazową, ale nad wyraz niszczycielską. A co najważniejsze i do tej pory nie spotykane w serii, nasz bohater może dać po głowie z własnej piąchy. Niech żyje prawy sierpowy.

Po przejściu dema, wprost nie mogę doczekać się pełnej wersji. Szpital pokazał nam klimat, który nie zawiedzie fanów. Odnowiony gameplay nie jest trudny w obsłudze, a interfejs jest przejrzysty i przyjazny. Dopiero na koniec dodam, że dwa światy w grze zostały połączone, oczywiście przez lustro. Pozwala ono na podróżowanie miedzy światem prawdziwym, a koszmarnym. Tylko, żeby nie wyszła z tego Alicja w krainie koszmarów. Teraz tylko czekamy.

Producent: Konami
Wydawca: Konami
Gatunek: Survival horror
Planowana data wydania: 6 listopada 2007
Platforma: PlayStation Portable


Data dodania: 4 listopada 2007Autor: hongi


Copyright by EmuSite Team; 2006-2022
Design by Patryk M. (patro)

All rights reserved.

statystyka