Inne artykuły
9 999 999 in 1, czyli atak składanek „Wszystko tak szybko przemija i nim spostrzeżemy się, dobiliśmy już do kresu życia” – Rupert Mayer. Te słowa doskonale odzwierciedlają historię każdego prawdziwego gracza. Na chwilę zamknijcie oczy i powróćcie myślami do tych pięknych… |
||
Atak składanek cz. 2 „Słowo raz wypowiedziane nie powraca” – Horacy. Dlatego też trzeba powiedzieć coś nowego. Zgodnie z zapowiedzią powracam wraz z przeglądem opisującym znane z pegasusowych składanek gry. W tym epizodzie weźmiemy pod lupę gry sportowe… |
||
Atak składanek cz. 3 „Zaskoczenie i zdziwienie są początkiem zrozumienia” – Ortega y Basset. Troszeczkę zaskoczyłem samego siebie, kiedy zorientowałem się, że to trzecia część Ataku składanek. W zamyśle pierwszy artykuł z cyklu miał być zarazem ostatnim, ale… |
||
Atak składanek cz. 4 „Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć i od razu robi się to na poważnie.” – Terry Pratchet. Gdyby istniała szansa przećwiczenia życia to wówczas może nauczyłbym się jak rozplanowywać czas by mieć go więcej na pisanie… |
||
Forbidden Forest Firma Cosmi, która zajmowała się sprzedażami kaset, postanowiła także dystrybuować gry na Commodore 64, Atari 8-Bit i Amiga. Pierwszym ich sukcesem jest gra Forbidden Forest stworzona w 1983 roku na Commodore 64 i Atari 8-bit przez jednego… |
||
Killer Instinct 1 i 2 Czym jest Killer Instinct? Najdobitniej mówiąc jedną z najlepszych i najbardziej oryginalnych nawalanek 2D. Firma Rareware stworzyła prawdziwe arcydzieło. Najpierw podbiła serca grą Killer Instinct bywalców salonów (1994). Następnie w roku 1995… |
||
Lista gier na GBA Lista gier na GameBoy Advance… |
||
Tekken 3 – postacie w grze, opis postaci Tekken 3 to prawdziwie legendarna gra, dla wielu najlepsza bijatyka konsolowa w dziejach gier wideo. Zadebiutowała co prawda na rynku na automatach typu Namco System 12 w 1997 roku, ale już w 1998 trafiła… |
||
The House of the Dead 2 The House of the Dead 2 trudno sklasyfikować, na pewno jest to horror i strzelanka, ale koneserzy filmowi zauważą, lub przynajmniej powinni zauważyć, że recenzowaną grę robiono właśnie w taki sposób, aby gracze odnosili wrażenie uczestniczenia… |