Polski Hellraid przerzuca się na next-genowe konsole

Techland poinformował, że kolejna ich gra z zombiakami – Hellraid – odpuszcza sobie zapowiadane wersje na PlayStation 3 i Xboxa 360 na rzecz następców tych urządzeń.

Wersja PC pozostaje dalej w planach tak jak była. Wiadomo też, że kolejna gra na tym samym silniku – Dying Light – opóźni się i na rynek trafi w lutym 2015 roku.

Co do premiery, wszystko zostaje po staremu – tytuł trafić ma do graczy w 2015 r., choć najprawdopodobniej na Steamie poprzez Early Access może być dostępny już na jesieni tego roku. Gra napędzana będzie przez najnowszy Chrome Engine 6, który jest autorskim dziełem studia i działać będzie nim także Dying Light.

W grze pojawią się 3 tryby rozrywki zarówno dla singlowców jak i do grania w 2-4 osobowej kooperacji:

  • Story – tryb fabularny najprościej ujmując
  • Mission – tryb zręcznościowy, w którym w las pójdzie opowieść, a najważniejszy będzie wynik punktowy uzyskany za szlachtowanie przeciwników
  • Arena – niekończące się fale wrogów

Co do Dying Light, twórcy przesunięcie premiery argumentują chęcią dopracowania tytułu. Ich zdaniem tzw. Natural Movement (Naturalny Ruch) zmieni postrzeganie gier FPP, a sama otwartość rozgrywki ma przerastać wszystko, co dotychczas widziano. Dodali także, że wersje na każdą z platform (PlayStation 3 i 4, Xboxy 360 i One oraz PC) nie będą się niczym między sobą różnić, a samą grę na pewno ujrzymy na zbliżających się targach E3.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Copyright by EmuSite Team; 2006-2020
Design by Patryk M. (patro)

All rights reserved.

statystyka