The Crew z jesienną premierą i nowym trailerem

Ubisoft zapowiedział premierę najnowszej ścigałki Reflections – The Crew – na jesień obecnego roku. Gra, której gameplay po raz pierwszy pokazano na ubiegłorocznych targach E3, zawitać ma na konsole nowej generacji i komputery osobiste.

Przy okazji ujawniono kilka nowych informacji oraz udostępniono nowy zwiastun oraz screeny. Chyba najważniejszą (i najbardziej kontrowersyjną) jest ta, że nawet by pograć w trybie single potrzebować będziemy połączenia z Internetem.

Rozwiązanie, za które gracze przeklinali ostatnie SimCity, to niejedyny zaskakujący zabieg. W grze pojawi się opcja zakupu samochodów w mikrotransakcjach. Potencjalnie jest to opcja przeznaczona dla graczy, którzy mają zbyt mało czasu, by zdobyć go uczciwie w grze. Czy nie zniszczy ona jednak balansu w grze w sieci? Tego nie wiemy, ale wiadomo, że każdy pojazd będzie można zdobyć w trakcie grania. To jedynie kwestia czasu i umiejętności. Newsy uzupełnia rezygnacja z dedykowanych serwerów, a sama gra nie będzie łączyć setek graczy ze sobą naraz, a jedynie 7 plus gracza. Samo łączenie działać ma na zasadzie P2P (peer-to-peer).

The Crew z jesienną premierą i nowym trailerem

Właśnie informacje o strukturach sieciowych są w tym tytule chyba najważniejsze, wszak ma być ona wyścigowym MMO z elementami RPG w otwartym świecie. Teren ma być ogromny, w końcu przemierzać będziemy wzdłuż całe Stany Zjednoczone, choć na szczęście nie w skali 1:1. By ze wschodniego wybrzeża na zachodnie trzeba będzie poświęcić 90 minut, a by ukończyć kampanię – 20 godzin. Wśród największych miast same metropolie – Nowy Jork, Los Angeles, Detroit i Miami – które posłużą jako miejsce na garaż gracza, w którym będzie mógł ulepszać swoje auta. A co z np. San Francisco? Będzie znacznie mniejsze od wymienionych, ale naturalnie go nie zabraknie.

Co do technikaliów zapowiadane jest stałe 30 klatek w rozdzielczości 1080p dla każdej platformy. Nie będzie także żadnej przewagi PC nad konsolami – wszystkie wersje będą posiadały te same opcje graficzne. Jedynym ekskluzywnym rozwiązaniem dla jednej platformy ma być użycie panelu dotykowego w padzie PlayStation 4, który użycie będzie miał przy mapie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Copyright by EmuSite Team; 2006-2022
Design by Patryk M. (patro)

All rights reserved.

statystyka