Polski Hellraid przerzuca się na next-genowe konsole
Techland poinformował, że kolejna ich gra z zombiakami – Hellraid – odpuszcza sobie zapowiadane wersje na PlayStation 3 i Xboxa 360 na rzecz następców tych urządzeń.
Wersja PC pozostaje dalej w planach tak jak była. Wiadomo też, że kolejna gra na tym samym silniku – Dying Light – opóźni się i na rynek trafi w lutym 2015 roku.
Co do premiery, wszystko zostaje po staremu – tytuł trafić ma do graczy w 2015 r., choć najprawdopodobniej na Steamie poprzez Early Access może być dostępny już na jesieni tego roku. Gra napędzana będzie przez najnowszy Chrome Engine 6, który jest autorskim dziełem studia i działać będzie nim także Dying Light.
W grze pojawią się 3 tryby rozrywki zarówno dla singlowców jak i do grania w 2-4 osobowej kooperacji:
- Story – tryb fabularny najprościej ujmując
- Mission – tryb zręcznościowy, w którym w las pójdzie opowieść, a najważniejszy będzie wynik punktowy uzyskany za szlachtowanie przeciwników
- Arena – niekończące się fale wrogów
Co do Dying Light, twórcy przesunięcie premiery argumentują chęcią dopracowania tytułu. Ich zdaniem tzw. Natural Movement (Naturalny Ruch) zmieni postrzeganie gier FPP, a sama otwartość rozgrywki ma przerastać wszystko, co dotychczas widziano. Dodali także, że wersje na każdą z platform (PlayStation 3 i 4, Xboxy 360 i One oraz PC) nie będą się niczym między sobą różnić, a samą grę na pewno ujrzymy na zbliżających się targach E3.
Dodaj komentarz