Jet Set Radio

LEGENDA:
A – Malowanie
B – Skok
R – Boost (szybsze jeżdżenie)
Radio – nowy graff do naszej kolekcji
Żółta pucha – puszka do malowania
Niebieska pucha – 5 puszek do malowania
Czerwona pucha – Energia

Na początku mamy trening. Jeżeli go przejdziemy Gum i Tab dołączą do nas. Gum ma trzy zadania: jazda na wprost, użycie boosta, aby szybciej jeździć i grindowanie (wystarczy wcisnąć B i sam zacznie grindować). Gdy to zrobimy Gum sie do nas przyłączy. Dwa zadania Taba to: namalowanie małego grafa (przy autobusie naciskamy A), namalowanie średniego grafa (A i podążamy za strzałkami). Dzięki temu mamy do wyboru dwie nowe postacie i ich graffiti.

CHAPTER 1:
SHIBUYA GG:
Na początku mamy 500 sekund i do zrobienia 11 prac na mieście. Zaczynamy od zebrania spray’ów, potem malujemy autobusy, bo gdy zrobimy 3 wrzuty zjeżdża się policja i musimy uciekać. W planszy są do zebrania 4 graffiti w postaci żółto białego radyjka. Jedziemy na północ, tam wskakujemy na grind i grindujemy w prawo. Na końcu rurki jest jeden. Wyskakujemy zbierając radyjko i wskakujemy na następny grind, a przy końcu jest kolejne radyjko. Następne graffiti jest pomiędzy przystankami autobusowymi, musimy przeskoczyć z jednego przystanku na drugi, a następne jest na samej górze w prawo, tam gdzie mamy do zamalowania trzy ściany.

LOVE TRAP:
Jesteśmy w drugiej lokacji Shibuy’i i tutaj także mamy do zamalowania 11 miejscówek i 4 radyjek do zebrania.
Jedno jest na huśtawce, drugie przy końcu grindu na placu zabaw, trzeci na drodze u góry planszy, zbieramy go gdy jedziemy namalować dwa prace obok siebie, czwarty po drugiej stronie na szynie, aby go zdobyć wystarczy wskoczyć na dźwig i zacząć grindować po jego ramieniu, a na końcu tylko wyskoczyć.

MONSTER OF KOGANE
Do wymalowania mamy 11 wrzutów w 600 sekund i 4 radyjek. Jedno jest przy schodach na kracie, drugie na dole między dwoma domkami, trzecie na samej górze między budynkami, a czwarte na dachu budynku, który znajduje się u góry przy schodach. Po zamalowaniu 9 prac pojawiają sie helikoptery które do nas strzelają, dlatego wskakujemy szybko koło nich na grind i zamalowujemy im szybę, dzięki temu helikoptery stracą kontrole i sie rozbiją.
Gdy będziemy chcieli wziąć następną misje wyzwie nas Garam, po czym do nas dołączy.

NO. 540″
Na początku wychodzimy z hangaru i malujemy kolejnych 11 prac, ale musimy uważać, na upierdliwych policjantów i helikoptery pojawiające się po namalowaniu kilku grafów. Pierwsze radyjko znajduje się nad samochodami, wychodzimy z hangaru i idziemy prosto. Drugi jest na końcu słupa elektrycznego, na który dostajemy się grindując po kablach wysokiego napięcia, trzeci jest na szynie trzymanej przez dźwig, a czwarty na ścianie, gdy wjeżdżamy pod górkę z lewej strony.

BENTEN BOOGIE:
14 prac do zrobienia 400 sekund. Pierwsze radyjko jest przy wywrotce stojącej obok miejsca gdzie zaczynamy, drugie jest na końcu barierek które prowadzą na dół planszy, trzecie jest na niebieskim samochodzie. Gdy będziemy wjeżdżać do góry z lewej strony jest ulica, gdzie mamy namalować dwie prace, wskakujemy tam i obok stoi samochód z grafem. Czwarte radyjko znajduje się na grindzie dookoła budynku. Wchodzimy po schodach przy głównej ulicy, potem wchodzimy po drugich i zaczynamy grindować po rurce. Piąte znajduje się na moście które łączy z inną dzielnicą, a szóste na drugim moście. Oba mosty są koło siebie, wiec nie trzeba długo szukać.
Kolejna postać która nas wyzywa na zadania. Po przejściu dołącza do nas Mew.

GRAFFITI HIGH:
20 graffów w trzech lokacjach. Na początku malujemy dwa na torach i zbieramy radyjko które jest na transporterach pomiędzy graffami, a drugie znajduje sie z drugiej strony. Kierujemy się na wschód i przez dziurę wjeżdżamy w drugą lokacje, a tam mamy do malowania 11 miejscówek. Trzecie radyjko znajduje się na kółku które jest na środku planszy. Gdy już tam będziemy to grindujemy po niebieskim przewodzie aby zdobyć czwarte radyjko, następnie wjeżdżamy na kółko jeszcze raz i grindujemy po kablu który jest na przeciwko po piąte radyjko. Szóste radyjko znajduje się na końcu liny wysokiego napięcia, zaraz obok niebieskiego kabla. Musimy uważać, bo tutaj pojawiają sie czołgi które do nas strzelają, więc najlepiej uciekać w miejsca nad ziemią. Jedziemy do drugiego podjazdu i skaczemy w przejazd do trzeciej lokacji w której mamy zamalować już tylko 9 graffów. Zamalowujemy 8 i wchodzimy po schodach. tam gdzie jest grind na około budynku. Zjeżdżamy po nim i zamalowujemy ostatnią ściankę. W tej lokacji nie zdobywamy żadnego radyjka, ponieważ już wszystkie zebraliśmy w poprzedniej misji.

NOISE REDUCTION:
Mamy 400 sekund aby wymalować trzech gości z gangu Noise. Na każdego zużywamy 10 puszek, dlatego najlepiej jest najpierw sobie pozbierać puchy, a potem iść ich malować. Radyjek jak na razie tutaj niema więc możemy zająć się tylko malowaniem. Gdy to przejdziemy dostaniemy jedną z trzech części płyty vinylowej.

KOGANE CIRCUS:
To samo co w poprzedniej misji malujemy roboty z klanu Kogane. Tutaj mamy dwa radyjka do zebrania. Wystarczy, że wpadniemy do wody i wyjdziemy obok pierwszego, a drugie znajduje się obok dziewczyn z Kogane, nad przejściem, czyli wskakujemy na grind i zdobywamy radyjko. Jak zaliczymy tą plansze to dostaniemy drugą część płytki.
Yoyo wyzywa nas na wyścig. Zaczynamy od torów, aż do czwartej lokacji, gdzie niedawno byliśmy. Trasę jaką musimy pokonać mamy na mapie więc warto zerknąć od czasu do czasu jak jechać. A puszki znajdują sie na półce na którą dostajemy się dzięki grindowi na około budynku.

LOVE ATTACK:
Trzecia i ostatnia zabawa z podbijania klanów. Tym razem gonimy dziewczyny w trzeciej lokacji Shibuy’i. Jedno radyjko znajduje się na grindzie, gdy pojedziemy do góry zobaczymy je obok liści drzewa. Gdy pojedziemy dalej prosto i skręcimy w prawo to przy końcu ulicy z prawej strony zobaczymy drugie radyjko które też trzeba zebrać z grindu, dojeżdżamy do końca ulicy i skręcamy dwa razy w prawo. Trzymamy się prawych barierek i zbieramy kolejne dwa radyjka. Piąte radyjko jest nad uliczką która znajduje się w połowie planszy, szukamy więc schodów i na dachu grindujemy po kablu łączącym dwa budynki. Po skończeniu dostajemy ostatni kawałek płyty.

Gdy będziemy chcieli wziąć następną misje, zostaniemy wyzwani przez COMBO i CUBE, dzięki którym dostaniemy się do innego miasta. CUBE ma dla nas zwykłego grinda, a z COMB’em będziemy się ścigali w Shibuy’i.

CHAPTER 2:
TAG OR DIE – „GRIND CITY”:
Akcja dzieje się sześć miesięcy wcześniej, od razu jak zaczniemy grę atakuje nas trzech pałkarzy. Mamy do zamalowania 15 grafów w 500 sekund. Po zamalowaniu siedmiu pojawiają sie posiłki z dużymi biczami, które jak nas trafią to zabierają sporo energii. W tej lokacji niema żadnych radyjek do zebrania.

ROCK N ROLL:
Ta sama plansza, mamy do namalowania 12 grafów w 500 sekund. Ale tutaj robi się prawdziwa wojna, najpierw gonią Cię zwykli pałkarze, potem ci z pejczami, następnie specjalni którzy puszczają prąd na grindach, a na końcu helikopter, który do ciebie strzela, dlatego najpierw malujemy graffy na samym dole, potem wchodzimy na gorę i malujemy helikopter żeby do nas nie strzelał. Gdy to zrobimy możemy spokojnie dokończyć malowanie.

CHAPTER 3
Zaczynamy od przechodzenia nosorożców (znajomy znaczek? ECKO!). Teraz to się zaczęła wojna między graficiarzami a policją. Bedziemy malować w każdym mieście po kilka lokacji. Co tu więcej mówić? MIASTO JEST NASZE!

EXPLOSION:
24 grafy w trzech lokacjach i tylko 400 sekund. A więc zaczynamy od pierwszego miasta, malujemy tutaj wszystko i zdobywamy radyjko które jest między przystankami jak na samym początku. Kierujemy się na północ do drugiego, a stamtąd górą do trzeciego. Musimy tutaj bardzo uważać ponieważ czasu jest niewiele i może nam go braknąć.
Wyzywa nas PHIRANIA. Robimy to co ona i mamy kolejnego członka w drużynie.

FIGHT OR FLIGHT:
16 grafów, cztery lokacje i tylko 500 sekund czasu. proponuje od pomalowania lokacji tej w której sie teraz znajdujemy, następnie na górze wpadamy w dziurę do kanału i jesteśmy w podziemiach, malujemy wszystko i zbieramy grafa na końcu planszy koło tuneli z prawej strony. Wjeżdżamy w przejazd i jesteśmy w hangarze, malujemy cztery wrzuty i wychodzimy na zewnątrz. Uważajmy na snajperów i gości, którzy latają ponieważ zabierają oni dużo energii.
SLATE wyzywa nas na wyścig. Ścigamy sie dokładnie po tych samych lokacjach co przed chwilą.

BENTEN BURNING:
19 grafów, cztery lokacje i 400 sekund. Trochę sie tutaj pomęczymy na JET’a, ale zawsze można przecież wynik poprawić.

FINAL STAGE:
W końcu dotarliśmy do końca. Teraz czeka nas walka z bossem, chociaż tak naprawdę nie będziemy z nim walczyć. A więc zaczynamy od zebrania puch, a później malujemy dziury oznaczone strzałkami. Gdy to zrobimy schody przestaną sie palić, a my dostaniemy się do bosa. Niby proste, ale wcale tak niej est, ponieważ te dziury wciągają powietrze i jeżeli nie namalujemy w miarę szybko to będą nam wciągać naszą prace i tak w kółko. Musimy robić to po kolei, aby zdążyć i uważamy na tych z AntyGraffiti, bo zabierają bardzo dużo energii. Gdy będziemy mieli spreje zaczynamy u góry od lewej strony, potem środek, prawa strona, zjeżdżamy w dół z prawej strony i malujemy, potem środek i lewa strona, wjeżdżamy na górę i powtarzamy czynność. Jeżeli zrobiliśmy to szybko, schody przestały sie palić i możemy spokojnie iść na górę i namalować ostatniego grafa. THE END.

Przeszliśmy grę i mamy dwa wyjścia do wyboru:
1. przechodzimy od nowa i zdobywamy wszystko na JET!
2. Korzystamy z wolnej jazdy i zdobywamy graffy które wcześniej ominęliśmy. Wybór należy do was.

JET GRAFFITI – Coś w stylu plansz z nosorożcem tylko, że tutaj mamy więcej czasu
JET TECHNIQUE – Jest to wolna jazda. Nie musimy nigdzie malować, tylko zdobywamy to, co wcześniej nie zdążyliśmy
JET CRUSH – Wyścigi takie jak przy przyłączaniu się nowych postaci.

JEŻELI NIE MOŻESZ ZDOBYĆ JET’a, SKORZYSTAJ Z NIESKOŃCZONYCH GRINDÓW, ABY ZDOBYĆ WIĘCEJ PUNKTÓW.
„SHIBUYA-CHO”
Nie ma co tutaj opisywać. Najlepiej będzie jeżeli oglądniecie sobie początkowe intro i wszystko zrozumiecie.
„BENTEN-CHO” – Jedziemy do budynku na około, którego prowadzi rura do grindowania. Zaczynamy grindować po pierwszym poziomie i jak będziemy już piętro niżej, a rurka będzie nad nami to wskakujemy na rurkę nad nami i tak w kółko, aż nam sie znudzi, albo stwierdzimy, że wystarczy nam punktów na JET’a.
„” – Schodzimy do podziemi i skręcamy w lewo, wskakujemy na lewego grinda i zaczynamy grindować do końca rampy, spadamy na poręcz i grindujemy dopóki nie skończy się, potem wskakujemy na rampę z drugiej strony i grindujemy dookoła, spadamy na poręcz i przy końcu przeskakujemy na drugą, jedziemy do końca i wskakujemy na rampę i tak w kółko.

GRAFFITI:
SMALL:
1. BEAT
2. GUM
3. TAB
4. COMBO
5. PIRANHA
6. GARAM
7. MEW
8. CUBE
9. YO YO
10. SLATE
11. RYU
12. DRAGON
13. ANTI TAG
14. EDGE
15. SICK PUPPY
16. MURPH
17. RYU
18. HAPPER
19. PLUG
20. SLIDE
21. NUTS
22. BAMBOO
23. RECO
24. EOC
25. CHUPA CHUPOP!
26. THE FOOL
27. GOLDEN RHINO S

LARGE:
28. BEAT
29. GUM
30. TAB
31. COMBO
32. PIRANHA
33. GARAM
34. MEW
35. CUBE
36. YO YO
37. SLATE
38. BLACK DONUT
39. ILL WRITER
40. MELTING POT
41. BREAK
42. BOUZ
43. YELLOW MAGIC
44. EBISU PIN
45. CHEAP
46. MUDDY
47. SEA CAT
48. COMPILE
49. YA MAN
50. GRAFFITI TERRORIST
51. JO
52. GOLDEN RHINO L

X-LARGE:
53. KABUKI JAM
54. EDGE
55. MONKEY BUSINESS
56. BREAKER
57. CUB WRITER
58. TOKYO UNDERGROUND
59. MUSIC
60. GRIM REAPER
61. WANDALISM
62. W.S.W.
63. CRAZY CREW
64. BOMB MASTER
65. SOUND CRUSH
66. SARU
67. B BOSE
68. MONKEY MAGIC
69. KARATE CHOP
70. HARA KIRI
71. MAD BANNANA
72. TWOSOME
73. LIL’ DEVILS
74. TAKARA
75. DRAGON
76. QUIET DUB
77. JAPAN CREW
78. JET GUY
79. GOLDEN RHINO XL

POSTACIE:
1. BEAT
2. GUM
3. TAB
4. COMBO
5. PIRANHA
6. GARAM
7. MEW
8. CUBE
9. YO YO
10. SLATE
11. POISON JAM – UKOŃCZ POZIOM KOGANE-CHO ZDOBYWAJĄC ODZNAKĘ JET
12. LOVE SHOCKER – UKOŃCZ POZIOM SHIBUYA-CHO ZDOBYWAJĄC ODZNAKĘ JET
13. NOISE TAKN – UKOŃCZ POZIOM BENTEN-CHO ZDOBYWAJĄC ODZNAKĘ JET
14. PROFESSOR K – UKOŃCZ GRĘ

I to by było na tyle opisu. Mam nadzieje, że pomoże wam w przejściu gry i zdobyciu wszystkich graffów.

Data dodania: 30 lipca 2007Autor: Snok

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Copyright by EmuSite Team; 2006-2017
Design by Patryk M. (patro)

All rights reserved.

statystyka